Emi i Nati :)

Emi i Nati :)
Przyjaciółki Na Zawsze

sobota, 29 czerwca 2013

Hej!!! 
Co tam u was???
Dopiero dziś wypuścili mnie ze szpitala -,-
Ogólnie dzień do dupy -.-
Cały czas po powrocie do domu leżałam w łóżku słuchałam i śpiewałam piosenki 
KAMILA BEDNARKA !!!!!
Tak szczerze to on jest moim największym idolem 
ubóstwiam go !!!
ma fajne dredy i jest słodki ,ładnie śpiewa
On był nawet w moim mieście dawał koncert na la scarpa italianna 
Miałam w tedy szlaban ale ubłagałam mamę i puściła mnie bo wie że to mój idol
w pokoju mam pełno jego plakatów i mam autograf :))))))))
oprawiłam autograf i jego koszulkę w antyramę. mam z nim razem zdjęcie też oprawione
Bym wam je tu przesłała ale na nim jestem ja no i ten tego 
Dobra to chyba na koniec 

(KOSMICZNA SZLACHTA)

Ps : Słucha też reggae ale bednarka wole bardziej -.-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz